Montag, 22. Februar 2010

A friend in need

Eine liebe Kollegin liegt krank im Bett und da sie mindestens noch diese Woche krankgeschrieben ist, haben wir beschlossen, ihr ein paar Genesungswünsche zukommen zu lassen. Da passen die aktuellen Challenges gerade sehr gut!
Schon vor ein paar Wochen bin ich auf die süßen Digi- Stempel "Karen's Doodles" von Karen Johnson aufmerksam geworden und habe mir sofort "A friend in need" gekauft. Sind die beiden (Bigsby (Maus) und Herbert (Schildi)) nicht einfach nur zuckersüß?
Ich musste nur erstmal einen Laserdrucker finden, an dem ich sie ausdrucken konnte, damit mir die Konturen durch die Coloration mit den Copics nicht verwischen, aber wie Ihr jetzt seht habe ich einen gefunden...
Mal eine genähte Karte zu basteln, steht auch schon seit Monaten auf meiner Liste. Es war mir jedoch bisher zu aufwendig, die Nähmaschine hervorzukramen und wieder wegzuräumen. Nachdem ich sie jedoch für die Erstellung meines Spelli- Ordners genutzt habe, stand einer genähten Karte nichts mehr im Wege. Es sind mir aber glaube ich fast ein paar zu viele Nähte hier - was meint Ihr?

Ich hoffe, die Karte kann ein wenig zur Aufmunterung beitragen. Ich habe sie bewusst etwas schlichter, aber in hellen frischen Farben gehalten.


Zugleich möchte ich mit meiner Karte an folgenden Challenges teilnehmen (bei Pile it on gilt es doch glatt, so viele Challenges wie möglich zu kombinieren, na denn):
Stempel: Karen's Doodles/A friend in need
Stempelkissen: Memento/tuxedo black
Papier:
Cardstock, Rayher/No. 78-177-000
Coloration: Copics (Bed: E47, E44, E43, E42 mattress E42, E41 Turtle: G24, G21, G20, G40, G99, G96, G93 Mouse: W5, W3, W1 Bedclothes:B24, B21)
Stanzen/Prägung: EK Success/Circle and scalloped Circle Punch
Accessoires:
 Ribbon

Jetzt wünsche ich Euch eine schöne und kreative Woche und freue mich wieder auf Eure Kommentare.

Liebe Grüße,
Photobucket

Kommentare:

Kati hat gesagt…

Ein total knuffiges Motiv hast Du da gewählt und mit den Nähten sieht das wirklich super aus. Mir sind sie nicht zuviel!
Bin mir sicher, das Deine Arbeitskollegin sich sehr über diesen lieben Gruß freuen wird,

LG Kati

Rivien hat gesagt…

Pfffft liebe Andrea,

so möchte ich auch mal betüddert werden mit einer Karte! Whoooohooooooooooo! Klasse!

LG Britta

Sue hat gesagt…

Hi Andrea
aww this is gorgeous lovely colour combo, fantastic colouring, lovely layout & papers, i have got this imamge he is so cute.
Thank you for joining us at Totally Papercrafts this week, hope to see you next week, sue.x

stitchy hat gesagt…

How adorable, I love this image of Karen's, so dang cute and you have made it shine..thank you so much for sharing your talent with us at OSAAT for our first challenge...hope to see you again and again..
hugz
stitchy xx

Nicolchen hat gesagt…

Hallöchen Andrea

die Karte ist ja sowas von süüüß...das Motiv ist wirklich herlich und wunderschön coloriert...die frischenFarben sind klasse und das genähte rundet die knuffige Karte ab...damit wird Deine Kollegin bestimmt schnell wieder ganz gesund werden :0)))

Liebe Grüße
Nicole

Saskia hat gesagt…

Lovely to see your work at Crafty Creations Challenge! Thanks for joining us!

Greetings, Saskia :)

Pauline C hat gesagt…

This is a gorgeous card and incredibly te image. Thanks for joining in the Creative Card Crew Challenge this time.
Pauline x

Litta hat gesagt…

Ich krieg mich nicht mehr ein!!! Ist das eine süße Karte, das Motiv ist ja allerliebst - Deine Karte ist sooo klasse, da wird die Kollegin sicher bald wieder gesund sein :-)).

LG von Litta

Liz's creative corner hat gesagt…

Hi Andrea, A lovely card with a fab image which you've coloured beautifully, great stitching too, thanks for joining us at OSAAT, hope to see you again, hugs Liz xx

Becky hat gesagt…

Aww, what a gorgeous card!! I do love this digi image!!
Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
Love Becky xx

Katie hat gesagt…

Super cute image and you made it into a wonderful card!
Thanks for Piling It On this week!

Jacqueline's Weblog hat gesagt…

A lovely card Andrea. The image is so pretty, wonderful!
Hugs Jacqueline

Tueddi Sylvia hat gesagt…

ja nee dat gibts ja nich :-)))
ist die klasse *hüpf* nicht nur das tolle motiv.. die coloration ist auch erste sahne :-)
irgendwann werd ich mir diese stifte auch zulegen ;-)
liebe grüße
Tueddi

Doris P. hat gesagt…

Die ist ja sowas von süß! Da wird´s deiner Kollegin sicher bald besser gehen!
LG Doris

Rosis Stöberseite hat gesagt…

Hallo Andrea, ich sehe nur Nähte, die sehr korrekt genäht sind und keine Naht zu viel. Die Kart ist wunderschön und das Motiv sehr knuffig.
Rundherum einfach toll.
glg
Rosi

BA hat gesagt…

hallo andrea!
das ist ein total suesses kartchen, das motiv ist zum velieben
vielen dank fuer mitmachen bei stamapvie & more
xoxo BA

BA hat gesagt…

und danke fuers mitamchen be fw shapes & more
so suess deine karte musste ich es nocheinmal schreiben
xoxo BA

Sarah hat gesagt…

Beautiful card and image thanks for joining us at OSAAT
Sarah xx

Crafting Joanne hat gesagt…

Wonderful card Andrea, love the sweet image and whole LO.

Thanks for joinign us this week at Totally Papercrafts.

Hugs

Joanne xx

Andrea M hat gesagt…

So cute!!! Love the main image :) Great job and thanks for piling it on with us this week :)

cabio's craft corner hat gesagt…

Hi Andrea. Great to see you joining us at YNS Challenge. Love your coloring and the springy color picked. Very cute!
Hugs,
Cabio

Marina hat gesagt…

Deine Karte ist herzallerliebst und wird mit Sicherheit zur Genesung beitragen.
Das Motiv ist einfach süß und klasse coloriert.
Das Papier gefällt mir auch sehr gut, es sind schöne frische Farben und die Nähte sind einfach toll und mir persönlich überhaupt nicht zu viel.

Wünsche Deiner Kollegin gute Besserung und Dir einen schönen Tag.

Liebe Grüße,
Marina

Biscuitlid hat gesagt…

gorgeous card - such a sweet image and so delicately coloured too

Thanks so much for playing along at Cupcake and Creative Card Crew this week
Hugs
Victoria
x

Catherine hat gesagt…

Thank you for joining us at Cupcake Craft ! your card is so lovely ! I do love Karen's doodles too. Your colouring is fab, love the shading on the bed ! Smiles from Catherine

Cheryl hat gesagt…

wow this is stunning amazing coluring too thank for joining us over at OSAAT hugs cheryl xxxxxxxxx

sam hat gesagt…

Andrea this is too cute hun. I love Karens Doodles too. Thanks so much for joining in our first challenge at OSAAT. Please pop back on Sunday to see our next challenge.
Sam x

Lorraine A hat gesagt…

Fabulous card :-) the image is so cute and the papers and colours you used are perfect ! :-)

thanks for joining the Sketch and Stash and Totally Papercrafts challenges :-)
luv
Lols x x x

My Creative Outlet by Janna hat gesagt…

Amazing coloring! Perfect image for our challenge too! Thanks for playing at Creative Card Crew!

Janna :)

Helen Dooley hat gesagt…

Thanks for sharing such a great card with us. You did great stitching for the challenge at OSAAT, and you made a great get well card for PCC. Thanks for playing with us at both places.

Donna hat gesagt…

This is such a delightful and pretty card...thanks for joining us at Cupcake :) Donna x

Cathy hat gesagt…

Fabulous card, and I adore that iamge.
Thank you for joining in the Sketch and Stash this time.
Cathy xx

The Crafty Den hat gesagt…

Hi Andrea, what a stunning card. Your image is so cute and your colouring is awesome. Lovely papers and great layout. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

Tina46 Kreativblog hat gesagt…

eine süße karte na da muss man ja gesund werden. danke fürs mitmachen bei swf.
glg tina46

Pretty-In-Ink hat gesagt…

So cute! and your stitching is beautiful!

BethieJ hat gesagt…

Your card is so CUTE! I love the cute image and all the stitching!
Thanks for joining us at PIO!

Susan's crafty chaos hat gesagt…

Such a cute card, thanks so much for joing in with our first challenge over at OSAAT, and good luck! :D

Stempeltiger hat gesagt…

Eine total niedliche Karte Andrea!
Die Nähte finde ich klasse.

Vielen Dank fürs Mitmachen bei Fun with Shapes and more.

Liebe Grüße, Swantje

Liz hat gesagt…

Beautiful work lovely project thanks for joining OSAAT Dont forget to check winners and next challenge on Sunday Hope you join the fun again

Liz x

sam hat gesagt…

super cute card! love the image! thanks for joining us at PIO!

Valoudesbois hat gesagt…

Oh what a beautiful card.

Thanks for joining us at SAM this week.

Valérie

I opened a new blog, here,, on which I shall like listing all the challenges, every day. Thanks for have a look

Ria hat gesagt…

Lovely card :) thanks for joining us at Totally Papercrafts Challenges.
hugs Ria

Spyder hat gesagt…

Love Karen's doodles!! Super card, would cheer any one! Thank you for joining OSAAT's First Challenge! Hope to see you Sunday for the next challenge too!
(Lyn)

Linda Coughlin, the funkie junkie hat gesagt…

This is absolutely adorable! Great colors and amazing work on coloring the image. Fabulous job on the challenges too. So happy you could have some fun with Pile it On and Creative Card Crew this week.

Samantha hat gesagt…

te ehehhee that will give her a smile :0)

Barbara hat gesagt…

das ist eine abslut hammerstarke Karte.
LG Babsi

Related Posts with Thumbnails