Samstag, 19. Dezember 2009

Das vorletzte...

Hier bin ich wieder mit einem der noch angekündigten Akkordeonbüchern. Die Auftraggeberin hat es sich zur Aufbewahrung von Teilen ihrer Sprüchesammlung in Blautönen ohne Text gewünscht.
Damit der Engel auf dem Papier nicht untergeht, habe ich auf weitere Verzierungen verzichtet. Ich hatte nur noch einen Schnörkel geplant, aber wie Ihr seht, war meine Suche nach der Schnörkelstanze bisher erfolglos...

Mit dem Werk möchte ich an folgenden Challenges teilnehmen:


Und das letzte Akkordeonbuch gibt es morgen zu sehen... :-)

LG
Andrea

Stempel: Magnolia
Stempelkissen: Memento/tuxedo black
Papier: Cardstock, No. 7007.185/Rico Design

Coloration: Copics (B 77, B74, E53, E25, B97, B95, B93, E31, E30, E11, E00, E000, R20)
Stanzen/Prägung: Martha Stewart/doily lace, SU/Tag-Stanzer, SU/Word Window Punch
Accessoires:
Halbperlen, Bänder, Spacer, Brad, Paperflowers

Kommentare:

Jacqueline's Weblog hat gesagt…

Fabulous! So lovely and wonderful. Great colours and a cute image.
Hugs Jacqueline

Sally hat gesagt…

Stunning. Love the colors. Thanks for joining us at Charisma Cardz.

Marina hat gesagt…

Hach ist das schööööön! Und genau in meiner Farbe ;O).
Das Motiv ist ganz zauberhaft coloriert und mit den zwar wenigen aber schönen Details toll in Szene gesetzt, auch ohne Schnörkel...KLASSE!
Allerdings wusste ich gar nicht, dass ich Dir einen Auftrag gegeben habe ;O)...

Ich wünsche Dir einen schönen 4. Advent,

liebe Grüße,
Marina

aardvarkpest hat gesagt…

Love the colours and the image which is coloured to perfection.

Glenda

Ann Whitfield hat gesagt…

Beautiful work - lovely colours and the image is just lovely. Thank you for joining us at Crafty Ann's, hope to see you again in the new year
Ann x

sugar n spice hat gesagt…

This is so lovely, thank you for joining us at CRAFT Challenge this week. Good Luck in the draw.

Merry Christmas.

Suzi x

Trimgym hat gesagt…

Just such a lovely project, thank you for joining us at CRAFT Challenge and good luck! Have a good Christmas.

Jo.

Anne hat gesagt…

Thank you for joining in with us a CACB with such a stunning design. Hope you have a wonderful Christmas. Hugs xx

Vee hat gesagt…

This is gorgeous and so well coloured and designed. Thanks for playing with Charisma. Have a lovely Christmas.
xx Vee

Magda hat gesagt…

Fantastic project! Great idea. Thanks for joining us at C.R.A.F.T. challenge & good luck.
Magda :)

Chrissie hat gesagt…

This is just adorable Andrea, I love the colours you've chosen and your colouring is wonderful.
Thanks for joining in with CACB.

Anesha hat gesagt…

Wow, love the design and the image is beautiful. Thanks for joining us at CRAFT. Anesha

Hope Jacare hat gesagt…

Great project! thanks for playing along at C.R.A.F.T. in our free for all Challenge. Have a wonderful Christmas. Cheers Claire x

JanJay hat gesagt…

This is lovely

Thanks for joining us at Charisma this week

Jan x

Related Posts with Thumbnails